22/23
  • Pages
  • Editions
01 T_BULTEN_44
02 İÇİNDEKİLER
03 YÖNETİM KURULU BAŞKANI'NDAN
04 EDİTÖRDEN
05 NİHAT GÖKYİĞİT YAŞGÜNÜ KUTLAMASI
06 TEKFEN'DE BAYRAK DEĞİŞİMİ
07 TEKFEN KUPA FİNALİNDE
08 TEKFEN İNŞAAT'TAN HABERLER
09 TOROS TARIM'DAN HABERLER
10 TEKFEN TARIM'DAN HABERLER
11 TEKFEN KOŞAR ADIM
12 CAHİT OKLAP İLE SÖYLEŞİ
13 DADO İLE SÖYLEŞİ
14 TEKFEN FİLARMONİ
15 22. ERTUĞRUL FIRKATEYNİ ŞEHİTLERİNİ ANMA TÖRENİ
16 SERTAB CHALLENGE
17 DÜNYA OTİZM FARKINDALIK GÜNÜ
18 MÜZİK BURSU
19 DAÇKA SPORTS FEST
20 KIDEM ÖDÜL TÖRENİ
21 BURSİYER BULUŞMASI
22 ETİK HAT
23 İNSAN KAYNAKLARI

Tekfen’in artık bir “Etik Hat”tı var!

Etik ilke ve değerleri, Tekfen kurum kültürünün yapıtaşı olarak kabul eden Tekfen Holding yönetimi, bu ilke ve değerleri korumak, çalışanların ve çalışma ortamının huzurunu sağlamak için “Etik Hat” yardım ve destek hattını devreye aldı.

ETİK HAT WEB SİTESİ

Tekfen çalışanlarının ayrımcılık, çıkar çatışması, ast-üst ilişkilerinde olumsuzluklar, mobbing ve benzeri sorunlarla karşılaştığında kullanabileceği Etik Hat, bağımsız bir danışmanlık firması olan Remed tarafından yönetiliyor. Etik Hat, tüm çalışanlara kimlik belirtme zorunluluğu olmaksızın, maruz kaldıkları yahut tanık oldukları olumsuz durumları danışabilme ya da endişelerini paylaşabilme olanağı sunuyor.

Etik Hat’a yapılan tüm bildirimler, Tekfen Holding’in üç yöneticisinden oluşan Etik Kurul tarafından etik ve disiplin kurallarına göre değerlendirilerek, olumsuzlukların önlenmesi ve ihtilafların çözüme kavuşturulması için gerekli önlemler alınıyor. Etik Hat’a tüm çalışanlar, ortak bir telefon (0212 257 0 110), e-posta (etikhat@tekfen.com.tr) veya web sitesi (www.etikhat.com) üzerinden Türkçe ve İngilizce dillerinde 7/24 bildirimde bulunabiliyor.