Tekfen çalışanlarının ayrımcılık, çıkar çatışması, ast-üst ilişkilerinde olumsuzluklar, mobbing ve benzeri sorunlarla karşılaştığında kullanabileceği Etik Hat, bağımsız bir danışmanlık firması olan Remed tarafından yönetiliyor. Etik Hat, tüm çalışanlara kimlik belirtme zorunluluğu olmaksızın, maruz kaldıkları yahut tanık oldukları olumsuz durumları danışabilme ya da endişelerini paylaşabilme olanağı sunuyor.
Etik Hat’a yapılan tüm bildirimler, Tekfen Holding’in üç yöneticisinden oluşan Etik Kurul tarafından etik ve disiplin kurallarına göre değerlendirilerek, olumsuzlukların önlenmesi ve ihtilafların çözüme kavuşturulması için gerekli önlemler alınıyor. Etik Hat’a tüm çalışanlar, ortak bir telefon (0212 257 0 110), e-posta (etikhat@tekfen.com.tr) veya web sitesi (www.etikhat.com) üzerinden Türkçe ve İngilizce dillerinde 7/24 bildirimde bulunabiliyor.